17 Aralık 2010 Cuma

Mac Stylishly Yours, Champale ve Peacocky Koleksiyonları



Merhaba!

Başlıktaki koleksiyonların promo fotoğrafları internette yayınlanalı çok oldu ama Champale ve Stylishly Yours koleksiyonlarının swatchları karlasugar sitesinde yayımlandı bile! Sadece promo fotolara ve bu swatchlara bakarak neler almayı düşündüğümü sizlerle paylaşmak istedim.

Promoları gördüğümde Champale'deki paint potları çok beğenmiştim fakat swatchlara bakınca çok ışıltılı olduklarını gördüm o yüzden biraz tereddütlerim var. Nude rujlarla çok aram olmadığı için rujları ve lipglee'leri de es geçiyorum. Soiree isimli oje fena değil gibi ama Mac'in oje formülasyonları pek iyi değil diye okuyorum. Bir de 4lü far setindeki renklerin bir koleksiyonda bulunması gereken temel aydınlatıcı renkleri olduğunu düşünüyorum ama çoğu Mac'in kalıcı koleksiyonunda olduğundan tereddütteyim. Belki Elcaya düşer deyip züğürt tesellisi ile idare ediyoruz :D Büyük ihtimalle sadece highlighter pudraları alırım diyorum ama bu gidişle aydınlatıcıların sayısı allıkları geçecek :D Bu koleksiyon Türkiye'de15 Ocak cumartesi günü piyasaya çıkıyormuş.



Stylishly Yours koleksiyonu benim için fazla cüretkar, ne morumsu pembe rujlardan ne de turuncu rujlardan hoşlanıyorum. Kırmızı ise yeterince var zaten :) fluidline'a ihtiyacım yok, zaten düzenli kullanıp bitirmezsem kurur gider :( Creme color baselerden coral olan (Virgin Isle) dikkatimi çekti fakat o da zaten pro mağazalarda mevcutmuş acelesi yok, istediğimiz zaman alabiliriz yani. Pigment zaten kullanmıyorum, beauty powderlar da şüpheli çünkü cildimde zor belli oluyorlar. Gördüğünüz gibi tüm koleksyonu es geçtim, umarım satışa çıktığında da aynı başarıyı gösterebilirim. :)



Beni en çok zarara sokacak olan Peacocky gibi gözüküyor. Hem yeni çıkan gloss-ruj karışımı ürün hem de canlı renkli farlar çok çekici o_O Bir de çok seçenek var! Temanın tavus kuşu olması da beni çekiyor çünkü tavus kuşunun o harika yeşil-mavi renklerine bayılıyorum. Hani şu teal dedikleri renk...

Bu yeni ruj, Kissable Lipcolour, hem gloss gibi ışıltılı hem de ruj gibi olacakmış, sanırım Chanel ruj allure lacque gibi bir ürün olacak. Umarım öyle olur daha uygun fiyata almış oluruz :) Bu üçünden Peacocky Şubat ayında Avrupa'da piyasada olacakmış, diğerleri ise Ocakta çıkıyor. Şubata kadar biraz daha rahatım sanırım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...