2 Aralık 2010 Perşembe

Kasım'da Sık Kullandıklarım



Bu ay yaptığım makyajlarda sıklıkla kullandığım ürünleri bu yazımda aktarmak istiyorum. Mac paint pot painterly'i yeniden kullanıma soktuğumu yazmıştım. Fyrinnae'den aldığım taupe rengi farı kullanacaksam ve renginin daha vurgulu olmasını istiyorsam muhakkak pixie epoxy sürüyorum. Bu renge bayıldığım için fyrinnae'den bir kez daha sipariş vermek istiyorum ama bu kez sırf taupe olacak sanırım :D Bazen bu farı şurada tanıttığım Burmese Beauty 4lü farlarımla kullanıyorum. Allık olarak Elca'dan yeni aldığım ama aslında Spring Color Forecast koleksiyonunda yer alan Azalea Blossom'ı sürmeye başladım. Bu renk hakkında ön yargılarım vardı ancak sürünce yüzümde harika durdu! Kendi içinde ışıltıları var ama ben aydınlatıcı da kullanayım dedim ve pembemsi bir aydınlatıcımın olduğunu hatırladım.



Çok hoş bir kombinasyon oluşturdular bence :D Shell Pearl Beauty Powder da sınırlı üretim, Liberty of London koleksiyonuyla çıkmıştı. Ancak bir ara Marjo blogunda satıyordu diye hatırlıyorum bilmiyorum belki satılmıştır bile...



Ben bu ürünü aldığımda yorumlayamamıştım kısmet bugüneymiş. Kocaman bir kabı var(9g) ve içinde aynası da mevcut, açık renklilerde allık olarak da kullanılabilir denmişti ama ben denedim pek mümkün değil gibi geldi :D



Bunların dışında sabit kullandığım bir rimelim (yazısı gelecek), bitirmeyi kafaya taktığım siyah göz kalemi ve rujum var. Ruj da yine daha önce tanıttığım Avon Mineral ruj. Bitsin diye mümkün mertebe ikisini kullanıyorum.

1 yorum:

  1. ya bu beauty powderı bir iki kere kullandım o da hiç bişi fark ettirmiyo kendimi psikolojik olarak aa güzel oldu fln diye hissettiriyo :D üşendiğim zamanlarda sadece pudrayı ve bunu yüzüme sürüyorum eh işte oldu diyorum :D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...