30 Aralık 2010 Perşembe

Yılbaşı Makyajları



Merhaba,

Aslında geçen hafta seri halinde alternatif yılbaşı için gece makyajları göstermek istiyordum. birkaç aksilik oldu uğraşmaya vaktim olmadı. Fakat yapmazsam içimde kalacağı için bugün eve gelince sizin için 2,5 makyaj denedim. Neden 2,5 sorusunun cevabı aşağıda. Uzun uzun nasıl yapılır diye tarif etmeyeceğim çünkü çok kolaylar bakarak bile yapabilirsiniz. Üstelik 2 renk hariç hepsi yerli ve kolayca bulabileceğiniz markalardan.



İlk makyajımızda 3 renk var. Altın sarısı, lacivert ve kaş altı için aydınlatıcı kremsi bir renk, siz isterseniz beyaz kullanabilirsiniz. Her ne kadar fotoğrafta belli olmasa da lacivert o renk :D Gözünüzü hayali olarak 3'e bölün, 1/3 lük iç tarafa bolca altın sarısı sürün, kalan kısımlara da laciverti sürüp karıştırın karıştırın karıştırın! İşin sırrı karıştırmakta! Sonra da kaşınızın altına aydınlatıcı farınızı sürün. İsterseniz eyeliner çekin, göz içinize siyeh kalem çekin. Bitti bile!



2. makyajımızda 4 renk var. Gümüş rengini ilk 1/3'e, koyu gümüşü ortaya, kuyruk kısmına da siyahı sürüp karıştırın. Beyazla da kaş altını aydınlatın, hatta gözünüzün pınarına da sürün. Bundan sonra ister göz kalemi, eyeliner rimel vb sürersiniz.




2,5. makyaj ise hadi bir çılgınlık yapayım dememin sonucu. 2. makyajın üzeerine gözümün ortasına orman yeşilinden bolca sürüp çok hafif diğer renklerle karıştırdım. sıkıcı dumanlı yerine daha hareketli oldu. Ben en çok bunu beğendim siz ne dersiniz?




altlarına baz sürmedim siz isterseniz, suya dayanıklı siyah göz kaleminizi baz olarak göz kapağınıza dağıtabilirsiniz. Ancak sarıyı yapacaksanız sarının altına süyah sürmeyin kapatması zor oluyor, denedim biliyorum :D

kullanılan ürünler:
Pastel metallics duo eyeshadow no:65 yeşil tarafı
Flormar quartet eyeshadow 404 tüm renkler
Mac burmese beauty dörtlü far: altın sarısı ve krem, altın rengi tüm markalarda var siz istediğniizi kullanın benim elime bu geldi
flormar mono eyeshadow 012 lacivert

Yeni yılınız kutlu olsun!!!!

1 yorum:

  1. Gri far pek beğenmezdim ama çok güzel gözüktü birden gözüme :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...