19 Aralık 2010 Pazar

Nars South Beach Multiple



hqhair.com'dan 2 Nars ürünü alınca küçük boy multiple'ı hediye olarak veriyorlarmış. Aslında sadece glossları alacaktım ancak bunu okuyunca hemen Nars Niagara'yı da sepete attım.



Hangi multiple çıkacak derken south beach çıktı karşıma :D İlk anda bir hayal kırıklığı yaşadım ama denedikten sonra bayıldım! Benim cildim kuru ve genellikle fondöten veya pudra sürmediğim için kremsi bir ürün kullanmak sıkıntı olmuyor. Yanağıma 2-3 bazen 4 pıt sürüp fırçayla dağıtıyorum. Allık gibi kullanıyorum. Ruj olarak da kullanılıyor ama hiç denemedim, dur yarın bi deneyeyim :D



Bende doğal bir renk veriyor. Ama daha esmerlerde nasıl olur bilmiyorum. Bu arada Mac fondöten rengim NC 25, belki bir fikir verir.
Ürün 4gr ve tam çantaya atıp gitmelik, hatta bıdıcık bişi. Allık gibi çantaya döküldü saçıldı derdi yok, asansörlü olduğu için ürünü çok açsanız bile sıkıntı olmuyor.

Sizin beğendiğiniz multiple'lar var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...