12 Aralık 2010 Pazar

Nars Set



İndirimi görünce insanın gözü dönüyor. Ben de bir hevesle bu seti satın aldım. İçinde Nars Super Orgasm allık, Sexual Healing isimli ruj ve Sex Machine adlı kalem ruj vardı. Ama biraz hayal kırıklığı oldu benim için. Alırken tek şüpheye düştüğüm allıktı, gece çıkarken sürerim falan deyip kendimi kandırdım. Oysa ki evde Nars orgasm var ve mevcudiyetini unuttuğum theBalm Hot Mama var. Niye bir daha aynı renk alırsın ki değil mi? Üstelik Nars'ın üzerine albatros'u sürünce yeterince ışıltılı oluyor.




Aslında ruju da almadan önce internetten bakmış ve beğenmiştim ama çok frosty çıktı :( Paketi açıp baktığımda rengi içime pek sinmemişti. Dayanamayıp Astoriadaki Sephoraya uğradım, ve testerı elimde denedim. Pembemsi bol ışıltılı bir nude rengi var, sheer yani ince yapılı. Görür görmez ben bunu süremem dedim :(




Lip pencil'in rengini aşağıda görebilirsiniz onu çok sevdim. Ama dudakları çok kurutuyor. Bir de kalemin arkasındaki temsili rengi ile gerçek rengi alakasız :)Fotoğrafta çıkmamış ama içinde gümüş ışıltılar var. Zaten bu güneşsiz günde belli olsa şaşardım.

1 yorum:

  1. bende narsın rujunu kullanıyorum çok güzel ama bu kadar pahalı olması manasız

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...