9 Aralık 2010 Perşembe

Mac Tartan Tale Koleksiyonu



Sonunda Mac'in koleksiyon çıkarma hızı ile blog yazısı hazırlama hızımı eşitleyebildim!:)

Tartan Tale'in ne tekli farlarını beğendim ne de far paletlerini. Bir kısmının renkleri bana hitap etmedi bir kısmına benzer renklerim vardı o yüzden almadım. Allık setlerini de yine benzer renkler var diye almak istemedim. Bir tek My Highland Honey adlı allığı alabilirmişim diyorum şimdi, ama neyse artık :)



Bu aralar mercan rengiyle kafayı bozduğumu söyledim sanırım. O yüzden renk renk glossum olsun diye Sassy Coral lipgloss setini aldım. Aslında pembe ağırlıklı gloss setini de beğenmiştim ama abartmayayım dedim :) Soldan sağa: Mimmy, Pretty Quick!, Hearts-a-Beatin’, Tad Saucy, Jest for fun



Cut a Caper'ı ben de Jazzed var diye almayacaktım, sonra aklım kalır diye aldım. :) Jazzed'den daha çok sevdim, jazzed böyle yama yama duruyor dudağımda altına balm sürüyorum mecburen. Bu koleksiyondaki undercurrent göz kalemine şu yazıdan ulaşabilirsiniz. Gloss seti Türkiye'de 65tl'den satışa çıkmış. Her biri normal glossların yarısı kadar ürün içeriyor. Full ürünler 32 lira sanırım. Hesaplamaya uğraşamadım şimdi ama böyle toptan alınca uyguna geliyor yanılmıyorsam.



Koleksiyon yeni çıkmış sayılırken gidip bir göz atın derim ;)

Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...