1 Aralık 2010 Çarşamba

Shiseido Pyrite Sun


Merhaba,

Bu farı geçen kış Boyner'de gezerken görmüş biraz parmaklamış ve rengine hayran kalmıştım. Sonra Markafoni'de indirimli satıldığını görünce atladım tabii üstüne. Yanına da bu çift taraflı göz kalemini ekledim.



Farın tam Adı Luminizing Satin Eye Color Pyrite Sun Kodu: BR 618. 2009 Holiday koleksiyonuyla piyasaya çıkmış. Bu koleksiyonun teması olan Richrocks (Zengin Taşlar) Amerika'nın 4 ayrı yerindeki taşlardan esinlenerek hazırlanmış.



Farın renk vermesi çok güzel ancak biraz tozutma eğilimi var. Kabı falan çok estetik ve lüks duruyor. Renk tanımı ise intense reddish copper olarak yapılmış yani yoğun kırmızıya çalan bakır. Ama bence kırmızı kısmı pek gerçekçi olmamış :)



Göz kalemi ise eyeliner pencil duo diye geçiyor, rengi electric iris Bu kalemin yeşil tarafı ne kadar yumuşak ve kolay renk veriyorsa mor tarafı da o kadar sert ve zor renk veriyor. Sürerken bastırmak zorunda kalıyorum.

Bu arada fark etmişsinizdir belki, farın küçük bir köşesi hafif çatlak olarak geldi, bunun sebebi ise markafoni'nin bu tip ürünleri gönderirken kutunun içine neredeyse hiç köpük koymaması. O nedenle kendilerine karşı biraz gıcığım var.

Bu ürünlerin her biri 29 liraydı diye hatırlıyorum. Shiseido sürekli satışa çıkıyor zaten beğendiyseniz muhakkak rast gelirsiniz. Aslında bu koleksiyonun bir de yeşil rimeli var fakat kalitesi formülü nasıldır bilmediğim için almaya cesaret edemedim ama aklım kalmadı da değil hani. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...